Žena vyhrala v lotérii 100-tisíc dolárov vďaka umelej inteligencii
Tammy Carveyová z Michiganu sa stala šťastnou výherkyňou 100-tisíc dolárov, keď si nechala vygenerovať čísla na lotériu Powerball umelou inteligenciou. Po aktivácii možnosti Power Play si svoj zisk zdvojnásobila jedným klikom.
Vypočuť si článok

Tammy Carveyová, obyvateľka Wyandotte v Michigane, sa rozhodla využiť umelú inteligenciu na generovanie čísel pre lotériu Powerball. Dňa 6. septembra 2023 si zakúpila online tiket a verila, že by mohla vyhrať 50-tisíc dolárov. Po overení výsledkov online zistila, že jej čísla skutočne zodpovedali a získala základnú výhru.
Až neskôr, pri prihlásení do svojho stávkového účtu, objavila, že omylom aktivovala možnosť Power Play, ktorá jej výhru zdvojnásobila. V tej chvíli sa jej a jej manželovi otvorili oči, keď zistili, že ich výhra dosiahla neuveriteľných 100-tisíc dolárov. Suma ich prekvapila a obaja sa zhodli, že je to skvelá príležitosť pre ich rodinu.
Svoju výhru plánujú využiť na splatenie úveru na dom a zvyšok peňazí si odložia na horšie časy. Odborníci však upozorňujú, že aj keď umelá inteligencia dokáže generovať čísla, predpovedať výsledky lotérie je stále otázkou náhody a šťastia. Podobný prípad sa nedávno stal aj vo Virgínii, kde žena vyhrala 150-tisíc dolárov pomocou čísel vytvorených umelou inteligenciou.
Tagy
Súvisiace články

Tragédia v Amerike: Matka prišla o tri deti pri požiari
V americkej Kenoshi došlo k tragédii, keď pri požiari zahynuli tri deti matky Jourdan Feasbyovej. Namiesto vianočných osláv sa rodina musí vyrovnávať s nepredstaviteľnou stratou.

Storočná Iñaxi Lasaová: Cvičenie a zdravá strava ako recept na dlhovekosť
Iñaxi Lasaová, 101-ročná žena z Baskicka, dokazuje, že vek je len číslo. Každodenným cvičením v posilňovni a zdravou stredomorskou stravou prekonala rakovinu aj covid, čím inšpiruje mnohých svojich fanúšikov na sociálnych sieťach.

Švajčiarska diaľničná známka za 21 eur: Ošiaľ v obchodoch
V Švajčiarsku sa spustila akcia na ročnú diaľničnú známku, ktorá láka vodičov na výrazné zľavy. Diskontné reťazce ako Lidl a Aldi ponúkajú známku za atraktívne ceny, čím sa snažia prilákať zákazníkov do svojich predajní pred Vianocami.
