TA1.SK
Meniny má Sláva
Ekonomika

VÚB banka varuje: Prechod na novú aplikáciu je nevyhnutný

1 min čítania

Klienti VÚB banky sa musia pripraviť na zmeny vo svojom mobilnom bankovníctve. Do konca roka 2025 bude prístup do pôvodnej aplikácie definitívne zrušený, čo vyžaduje od používateľov okamžitú akciu.

Vypočuť si článok

VÚB banka varuje: Prechod na novú aplikáciu je nevyhnutný
Foto: TechByte

VÚB banka upozorňuje svojich klientov, že problémy s prihlásením do mobilného bankovníctva nie sú spôsobené technickými výpadkami, ale sú dôsledkom plánovanej migrácie na novú platformu. Do konca roka 2025 banka úplne odstaví prístup do pôvodnej aplikácie pre všetkých retailových klientov, čo si vyžaduje, aby si používatelia stiahli a aktivovali novú verziu VÚB Banking.

Banka sa na tento prechod pripravovala dlhodobo a informovala svojich klientov prostredníctvom SMS správ, notifikácií a e-mailov. Tí, ktorí odkladali prechod na novú aplikáciu, sa teraz ocitajú v situácii, keď už nemajú prístup k svojim účtom cez starú aplikáciu. Nové prihlásenie do internetbankingu si vyžaduje generovanie digitálneho kódu, ktorý je dostupný len v novej aplikácii.

Zaujímavé je, že aj keď pôvodná aplikácia zostane v digitálnych obchodoch, jej účel sa zmení a bude slúžiť len biznis segmentu. Bežní používatelia musia prejsť na novú aplikáciu, ktorá zatiaľ čelí kritike za nízke hodnotenie. Kým stará aplikácia mala hodnotenie 4,6 až 4,7 hviezdičky, nová verzia sa pohybuje len okolo 2,2 (Android) a 2,6 (iOS) hviezdičky. Banka si je vedomá týchto problémov a plánuje vylepšiť aplikáciu o kľúčové funkcie v priebehu budúceho roka, vrátane online spracovania hypotéky a podpory virtuálnych kariet.

Tagy

#VÚB banka#mobilné bankovníctvo#aplikácia