TA1.SK
Meniny má Radúz
Kultúra

Skupina FRAGILE a Lidl spájajú tradície v netradičnom koncerte

2 min čítania

Populárna vokálna skupina FRAGILE prekvapila netradičným koncertom, v ktorom využila zvučnosť slovenského skla RONA. Vianočná kampaň Lidl prináša spojenie hudby, tradícií a kvalitného skla.

Vypočuť si článok

Skupina FRAGILE a Lidl spájajú tradície v netradičnom koncerte
Foto: TOPKY

Vianoce sú časom tradícií a radosti, a práve tieto prvky sa spojili v novej kampani diskontného reťazca Lidl. Skupina FRAGILE, známa svojím hlasovým prejavom, sa rozhodla otestovať zvučnosť slovenského skla RONA prostredníctvom netradičného koncertu. V novom spote členovia kapely ladia tóny priamo na pohároch naplnených vodou, čím vytvorili známe melódie, ako napríklad "Rolničky, rolničky" v originálnom "sklenenom" prevedení.

Podľa Branislava Kostku, lídra skupiny FRAGILE, sklo RONA sa v ich rukách mení na jemný hudobný nástroj. Skupina dokazuje, že aj jednoduché cinknutie pohárov môže znieť ako symfónia, ak je za ním kvalitný materiál. Kostka vníma podobnosť medzi ich hudobným prejavom a krásou skla, kde každá nedokonalosť môže byť chápaná ako "chybička krásy". Kampaň tak nielenže oslavuje Vianoce, ale aj umenie a precíznosť, ktorú sklo RONA predstavuje.

Lidl sa snaží obohatiť svoju vianočnú ponuku aj emocionálnou stránkou. Barbora Bucskó, špecialistka marketingových projektov v Lidli, uviedla, že spojenie FRAGILE a krištáľového skla je ideálnym konceptom, ktorý posilňuje hodnoty krásy a kvality. RONA je známa svojou tradíciou a kvalitou, a jej výrobky sú používané aj v prestížnych hoteloch a leteckých spoločnostiach po celom svete. Vďaka vernostnému programu Lidl si zákazníci môžu dopriať luxusné sklo s výraznými zľavami, pričom za každých 20 € nákupu získajú nálepku, ktorú môžu vymeniť za zľavnené sady pohárov RONA.

V ponuke sa nachádzajú rôzne sady pohárov a karafa na vodu, pričom ceny sa pohybujú od 5,39 € do 5,99 € po uplatnení zľavy. Lidl tak ponúka svojim zákazníkom možnosť prežiť Vianoce nielen šťastne a veselo, ale aj s kvalitným a zvučným stolovaním. Informácie o kampani a videá so skupinou FRAGILE sú dostupné na sociálnych sieťach reťazca, kde si zákazníci môžu vychutnať spojenie hudby a tradície v jedinečnej forme.

Tagy

#Lidl#FRAGILE#RONA#Vianoce#hudba