TA1.SK
Meniny má Oldrich
Šport

Ondřej Novotný: Provokácie ako súčasť marketingu v OKTAGONe

1 min čítania

Ondřej Novotný, spoluzakladateľ a promotér OKTAGONu, otvorene hovorí o svojej úlohe a provokáciách, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou jeho marketingovej stratégie. V novom rozhovore objasňuje, prečo je dôležité získať pozornosť a akú rolu zohráva kritika v jeho práci.

Vypočuť si článok

Ondřej Novotný: Provokácie ako súčasť marketingu v OKTAGONe
Foto: Aktuality.sk

Od svojho vzniku sa OKTAGON stal významným hráčom na scéne MMA, pričom Ondřej Novotný a Pavol Neruda zohrali kľúčové úlohy ako spoluzakladatelia a promotéri. S rastom organizácie sa ich úlohy zmenili, no Novotný si stále zachováva množstvo zodpovedností, vrátane komentovania a verejných vystúpení.

Fanúšikovia si čoraz viac všímajú Novotného prítomnosť, ktorá je spojená s jeho aktívnym zapojením do rôznych aspektov organizácie. Vzhľadom na jeho verejnú činnosť je logické, že sa stretáva aj s negatívnymi reakciami, najmä kvôli svojim kontroverzným vyjadreniam a prístupom k matchmakingu. Novotný v rozhovore priznal, že dobrý promotér musí byť aj dobrý manipulátor, aby dokázal získať pozornosť a angažovanosť publika.

„Ja nezabúdam, že som promotér, takže ja promujem. A často promujem veci za hranou, viem to,“ uviedol Novotný. Podľa neho je provokácia jedným z nástrojov, ako získať pozornosť divákov. Neváha povedať aj ostré slová, ktoré vyvolávajú diskusie a reakcie na sociálnych sieťach. „Niekedy je to proste aj provokácia. Takže ty musíš niekedy napríklad povedať, že ten a ten je úplný debil a čo si to myslí,“ dodal Novotný, čím naznačil, že aj negatívna pozornosť môže byť pre jeho prácu prínosná.

Tagy

#MMA#OKTAGON#promotér#provokácie#Ondřej Novotný