TA1.SK
1. sviatok vianočný
Kultúra

Miro Jaroš odhalil náklady na svoj najdrahší klip

1 min čítania

Slovenský spevák Miro Jaroš sa vo svojom najnovšom rozhovore delí o prekvapujúce náklady na produkciu videoklipov. Zatiaľ čo bežné klipy stoja okolo 20-tisíc eur, jeho najdrahší projekt prekročil 60-tisíc eur.

Vypočuť si článok

Miro Jaroš odhalil náklady na svoj najdrahší klip
Foto: TOPKY

Miro Jaroš, známy spevák detskej hudby, sa v poslednom podcaste Mateja Zrebného otvorene podelil o zákulisie svojich hudobných videí. Zatiaľ čo jeho klipy sú obľúbené medzi deťmi a rodičmi, málokto tuší, aké finančné nároky si produkcia klipu vyžaduje. Jaroš uviedol, že bežné náklady sa pohybujú okolo 20-tisíc eur, avšak niektoré projekty dokážu rozpočet výrazne navýšiť.

Najdrahším projektom speváka je klip k piesni „Strašidlá“, ktorého náklady presiahli 60-tisíc eur. Jaroš priznal, že investícia sa mu nikdy nevrátila, a s iróniou sa zamýšľa nad tým, prečo sa rozhodol do tak nákladného projektu investovať. "Najdrahší klip sme mali Strašidlá, to som si povedal, že do toho už nepôjdem nikdy, lebo sa mi to nikdy nevrátilo," povedal spevák.

Napriek finančnej strate Jaroš neľutuje skúsenosť, ktorú mu klip priniesol. Uvedomuje si, že išlo o splnenie osobného sna, aj keď dnes by sa na celú situáciu pozeral pragmatickejšie. "Ja som si naplnil nejaký sen, ale mohol som tie peniaze využiť aj inak. V tej dobe mi to prišlo ako jedno najrozumnejšie riešenie," dodal spevák. Jarošova úprimnosť a otvorenosť o nákladoch na produkciu klipov sú zaujímavým pohľadom na svet hudobného priemyslu, kde sa za úspechom skrývajú často neviditeľné investície.

Tagy

#Miro Jaroš#hudba#klipy#náklady#podcast