Kourtney Kardashian uvádza lízatká na podporu ženského zdravia
Kourtney Kardashian, známa osobnosť reality show, predstavila novú značku lízatká Lemme Purr. Tieto sladkosti sú navrhnuté s cieľom podporiť ženské zdravie a bojovať proti infekciám a nadúvaniu.
Vypočuť si článok

Podnikateľka Kourtney Kardashian sa rozhodla rozšíriť svoju produktovú líniu o lízatká, ktoré by mali pomôcť ženám udržiavať si zdravie. Nové lízatká Lemme Purr budú dostupné exkluzívne v predajniach Target za cenu 5,99 dolára. Tieto cukríky nie sú len sladkým dezertom, ale obsahujú aj probiotickú baktériu Bacillus coagulans, ktorá je pre zdravie tráviaceho systému veľmi prospešná.
Kardashian uviedla, že lízatká sú zábavným spôsobom, ako sa starať o seba. „Naša komunita si zamilovala naše prvé lízatká, takže som sa nevedela dočkať, kedy ich prinesieme späť v novej podobe,“ povedala. Lemme Purr sú rozšírením jej predchádzajúceho produktu Lemme Purr, ktorý sa zameriava na vaginálne zdravie a rovnováhu pH.
Okrem probiotík obsahujú lízatká aj extrakt z ananásu, vitamín C, pro-kolagén a antioxidanty, ktoré prispievajú k celkovému zdraviu. Tento produkt je tak ďalším krokom Kourtney Kardashian v oblasti wellness a zdravia, pričom sa snaží spojiť zábavu s užitočnými zdravotnými benefitmi.
Tagy
Súvisiace články

Tragédia v Amerike: Matka prišla o tri deti pri požiari
V americkej Kenoshi došlo k tragédii, keď pri požiari zahynuli tri deti matky Jourdan Feasbyovej. Namiesto vianočných osláv sa rodina musí vyrovnávať s nepredstaviteľnou stratou.

Storočná Iñaxi Lasaová: Cvičenie a zdravá strava ako recept na dlhovekosť
Iñaxi Lasaová, 101-ročná žena z Baskicka, dokazuje, že vek je len číslo. Každodenným cvičením v posilňovni a zdravou stredomorskou stravou prekonala rakovinu aj covid, čím inšpiruje mnohých svojich fanúšikov na sociálnych sieťach.

Švajčiarska diaľničná známka za 21 eur: Ošiaľ v obchodoch
V Švajčiarsku sa spustila akcia na ročnú diaľničnú známku, ktorá láka vodičov na výrazné zľavy. Diskontné reťazce ako Lidl a Aldi ponúkajú známku za atraktívne ceny, čím sa snažia prilákať zákazníkov do svojich predajní pred Vianocami.
