Kim Kardashian a konšpirácie o Mesiaci: NASA reaguje
Kim Kardashian vzbudila pozornosť svojím tvrdením o pristátí na Mesiaci. NASA jej odpovedala, aby potvrdila historickú misiu Apollo 11.
Vypočuť si článok

V relácii The Kardashians Kim Kardashian naznačila, že pristátie na Mesiaci v roku 1969 nemuselo byť skutočné. Jej vyhlásenie, ktoré vyvolalo rozruch, sa opiera o konšpiračné teórie, ktoré dlhodobo kolujú vo verejnosti. Kardashian uviedla, že na základe niekoľkých videí, v ktorých sa objavuje astronaut Buzz Aldrin, má pochybnosti o pravdivosti tejto historickej udalosti.
NASA na jej vyhlásenie reagovala prostredníctvom Seana Duffyho, zastupujúceho riaditeľa agentúry, ktorý jasne potvrdil, že na Mesiaci sa uskutočnilo šesť úspešných misií. Duffy dodal, že všetky argumenty o sfalšovaní pristátia boli vyvrátené a NASA sa chystá pokračovať s programom Artemis, ktorý má na pláne opätovný let ľudí na Mesiac. "Vyhrali sme posledný vesmírny závod a vyhráme aj tento," uviedol Duffy.
Kardashian zároveň vyjadrila záujem o medzihviezdny objekt 3I/Atlas, ktorý by mohol byť jednou z najstarších pozorovaných komét. Duffy jej ponúkol návštevu Kennedyho vesmírneho strediska pri štarte programu Artemis, čím naznačil otvorenosť NASA voči vzdelávaniu a angažovanosti verejnosti v oblasti vesmírneho výskumu. V súčasnosti je dôležité, aby sa verejnosť oboznamovala s faktami a pravdou o vesmírnych misiách, aby sa predišlo šíreniu konšpiračných teórií.
Tagy
Súvisiace články

Tragédia v Amerike: Matka prišla o tri deti pri požiari
V americkej Kenoshi došlo k tragédii, keď pri požiari zahynuli tri deti matky Jourdan Feasbyovej. Namiesto vianočných osláv sa rodina musí vyrovnávať s nepredstaviteľnou stratou.

Storočná Iñaxi Lasaová: Cvičenie a zdravá strava ako recept na dlhovekosť
Iñaxi Lasaová, 101-ročná žena z Baskicka, dokazuje, že vek je len číslo. Každodenným cvičením v posilňovni a zdravou stredomorskou stravou prekonala rakovinu aj covid, čím inšpiruje mnohých svojich fanúšikov na sociálnych sieťach.

Švajčiarska diaľničná známka za 21 eur: Ošiaľ v obchodoch
V Švajčiarsku sa spustila akcia na ročnú diaľničnú známku, ktorá láka vodičov na výrazné zľavy. Diskontné reťazce ako Lidl a Aldi ponúkajú známku za atraktívne ceny, čím sa snažia prilákať zákazníkov do svojich predajní pred Vianocami.
