TA1.SK
Meniny má Milan
Ekonomika

HEINEKEN Slovensko: Kľúčový hráč v ekonomike a zamestnanosti

2 min čítania

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko oslavuje 30 rokov na trhu a každoročne prispieva 50 miliónmi eur do štátnej kasy. Okrem toho vytvára desaťtisíce pracovných miest a investuje do inovácií a udržateľnosti.

Vypočuť si článok

HEINEKEN Slovensko: Kľúčový hráč v ekonomike a zamestnanosti
Foto: REFRESHER

HEINEKEN Slovensko sa etabloval ako významný faktor v slovenskej ekonomike, a to nielen prostredníctvom svojich produktov, ale aj príspevkom do verejných financií. Každoročne prispieva okolo 50 miliónov eur, čo podčiarkuje jeho dôležitosť ako stabilného zamestnávateľa a partnera pre miestne komunity.

Spoločnosť, ktorá vznikla akvizíciou známej značky Zlatý Bažant, zamestnáva priamo približne 600 ľudí v Hurbanove a Bratislave. Okrem toho, prostredníctvom svojich dodávateľov a distribútorov, vytvára ďalšie desaťtisíce pracovných miest. Generálny riaditeľ HEINEKEN Slovensko, Luis Prata, zdôrazňuje, že ich cieľom je zodpovedné podnikanie, ktoré prináša hodnotu nielen pre firmu, ale aj pre celú spoločnosť.

Srdcom výrobného komplexu je hurbanovská sladovňa, najväčšia v strednej Európe, ktorá ročne produkuje slad pre približne 7,5 milióna hektolitrov piva. Práca s miestnymi pestovateľmi jačmeňa posilňuje väzby na lokálny trh a prispieva k exportu slovenskej kvality do zahraničia. Okrem ekonomických prínosov sa HEINEKEN Slovensko zameriava aj na ekologické iniciatívy, pričom za posledných päť rokov investoval približne 9 miliónov eur do modernizácie a zníženia environmentálnej stopy.

Inovácie sú ďalším kľúčovým aspektom podnikania HEINEKEN. Spoločnosť bola priekopníkom v popularizácii plechoviek a uviedla na trh množstvo nových produktov, vrátane nealkoholických radlerov, ktoré sa stali populárne najmä počas letných mesiacov. Radlery Zlatý Bažant sa vyznačujú 100 % prírodným zložením a najvyšším podielom piva na trhu. HEINEKEN Slovensko sa tak prispôsobuje meniacim sa preferenciám spotrebiteľov, pričom mladšia generácia čoraz častejšie vyhľadáva nápoje s nižším obsahom alkoholu a rozmanité chute.

V súčasnosti je HEINEKEN Slovensko nielen významným producentom piva, ale aj spoľahlivým partnerom pre miestnu ekonomiku, ktorý sa snaží o udržateľný rozvoj a inovácie. Jeho prítomnosť na trhu ukazuje, ako môže byť podnikanie prospešné nielen pre samotnú spoločnosť, ale aj pre celú komunitu a krajinu.

Tagy

#Heineken#Slovensko#ekonomika#zamestnanosť#inovácie