4ka predstavila revolučnú aktualizáciu aplikácie Moja 4ka
Mobilný operátor 4ka uviedol zásadnú aktualizáciu svojej aplikácie Moja 4ka, ktorá patrí medzi najväčšie zmeny za posledných šesť rokov. Novinky však neoslovili všetkých používateľov, ktorí sa sťažujú na menej intuitívne rozhranie a zvýšené množstvo reklám.
Vypočuť si článok

Mobilný operátor 4ka nedávno predstavil významnú aktualizáciu svojej aplikácie Moja 4ka, ktorá je dostupná pre zariadenia s operačnými systémami Android a iOS. Tento zásah do aplikácie je považovaný za najrozsiahlejší za posledných šesť rokov, pričom mnohí odborníci ho prirovnávajú k uvedeniu úplne nového produktu. Vývojári prepracovali takmer všetky aspekty aplikácie, vrátane vizuálneho štýlu a rozloženia obrazovky, ako aj správy služieb, informuje portál Živé.sk.
Nová verzia aplikácie sa môže pochváliť kompletným redizajnom, ktorý zahŕňa nové kategórie, prepracovaný prehľad služieb a vylepšený systém správy paušálov a balíkov. Medzi novinkami sa objavil aj integrovaný e-shop a zjednodušená registrácia. Aplikácia teraz pôsobí modernejšie a obsahuje aj virtuálneho asistenta Huga, ktorý by mal pomôcť zákazníkom s rýchlym prístupom k informáciám. Avšak, jeho schopnosti sú zatiaľ obmedzené a pri teste sa ukázalo, že nedokáže splniť niektoré základné požiadavky.
Napriek snahám o modernizáciu sa nová verzia aplikácie stretla s negatívnym ohlasom zo strany používateľov. V obchodoch s aplikáciami sa objavujú prevažne kritické hodnotenia, pričom mnohí používatelia sa sťažujú na menej intuitívne usporiadanie a zvýšené množstvo reklamných prvkov. Zmenené rozloženie aplikácie si vyžaduje čas na zvyknutie, čo môže ovplyvniť celkovú spokojnosť zákazníkov. Podobné problémy nedávno zažil aj konkurenčný Telekom, ktorý čelil kritike po svojej veľkej aktualizácii. Očakáva sa, že 4ka bude v nasledujúcich týždňoch zbierať spätnú väzbu a pracovať na úpravách najproblematickejších častí aplikácie.
Tagy
Súvisiace články

Vianočné zľavy na smart hodinky Huawei: Ideálne darčeky pre celú rodinu
Huawei ponúka atraktívne zľavy na svoje smart hodinky, ktoré sú ideálnym vianočným darčekom. Od elegantných modelov s medicínskymi funkciami po športové hodinky, každý si nájde to svoje.

Telekom uvádza revolučný prenos eSIM priamo v telefóne
Slovak Telekom prináša na slovenský trh inováciu, ktorá zjednoduší prenos telefónneho čísla. Nová funkcia eSIM umožní používateľom operačného systému Android prenášať číslo bez nutnosti navštíviť predajňu.

OpenAI vyhlasuje červený kód: ChatGPT sa sústredí na kvalitu
Generálny riaditeľ OpenAI, Sam Altman, vyhlásil stav „kód červená“ a firma dočasne zastavuje plány na zavedenie reklám. Cieľom je zlepšiť kvalitu ChatGPT a udržať krok s konkurenciou, najmä s Google a Anthropic.
