TA1.SK
Meniny má Izabela
Ekonomika

Z jedného centu k tisícom eur: Ako Slováci môžu zhodnotiť drobné

1 min čítania

Po zrušení jedno a dvojcentových mincí na Slovensku sa mnohí z nás stretli s problémom, kam s drobnými peniazmi. Avšak, aktuálna predvianočná kampaň Lidla ukazuje, že ich hodnota môže byť vyššia, než sa zdá.

Vypočuť si článok

Z jedného centu k tisícom eur: Ako Slováci môžu zhodnotiť drobné
Foto: TOPKY

V roku 2022 došlo na Slovensku k zrušeniu jedno a dvojcentových mincí, čo väčšina obyvateľstva prijala bez väčších protestov. Tieto drobné mince často končili zabudnuté v zásuvkách, pohároch či na dne kabeliek. Ich symbolická hodnota sa však v súčasnosti ukazuje ako prekvapivo významná, najmä v kontexte predvianočného obdobia.

Lidl sa rozhodol využiť túto situáciu a spustil predvianočnú kampaň, ktorá zdôrazňuje, ako môžu Slováci zhodnotiť svoje drobné peniaze. Kampaň ponúka praktické tipy a inšpirácie, ako z jedného centu vytvoriť tisíce eur. Tento prístup nielenže povzbudzuje k zodpovednému hospodáreniu, ale aj k zamysleniu nad tým, akú hodnotu môžu mať aj na prvý pohľad bezvýznamné mince.

Cieľom kampane je nielen získať pozornosť zákazníkov, ale aj prispieť k zmene vnímania drobných mincí v každodennom živote. Na Slovensku, kde sa mnohí obyvatelia snažia efektívne hospodáriť, môže táto iniciatíva poskytnúť nový pohľad na spôsoby, ako využiť aj malé sumy peňazí na dosiahnutie väčších cieľov.

Tagy

#mince#Lidl#predvianočná kampaň