Pilsner Urquell oslavuje Vianoce s nemennou chuťou tradícií
Nová vianočná kampaň Pilsner Urquell oslavuje tradičné vianočné zvyky a chuť, ktorá sa nemení. Značka ponúka špeciálne limitované balenia a pozýva spotrebiteľov, aby sa zapojili do vianočného priania.
Vypočuť si článok

Pilsner Urquell spustil novú vianočnú kampaň s názvom „Nemenná chuť Vianoc“, ktorá zdôrazňuje význam tradícií a zvyklostí, ktoré sú pre nás dôležité. Kampaň pripomína, že aj keď Vianoce prežívame rôznymi spôsobmi, všetci máme spoločnú túžbu zachovať si ich jedinečné čaro. Hlavný spot kampane rozpráva príbeh plzenského sládka, ktorý sa po práci ponáhľa domov, aby si s manželkou vychutnal fľašu obľúbeného piva.
Pilsner Urquell sa varí v Plzni už viac ako 180 rokov podľa pôvodnej receptúry, a tak sa stáva súčasťou mnohých rodinných osláv. Značka sa snaží pripojiť k myšlienke, že niektoré momenty v živote, najmä tie vianočné, by sme nemali meniť. Vianočné tradície, ako spoločné jedlo či stretnutia s blízkymi, sú pre každého z nás jedinečné a významné. Andrea Hutko Babicová, brand manažérka Pilsner Urquell SK, zdôrazňuje, že Vianoce sú plné malých, ale hlbokých momentov, na ktoré sa tešíme každý rok.
Tento rok značka predstavila elegantné vianočné balenia a limitované edície, ktoré umocňujú sviatočnú atmosféru. Dizajn balení odráža teplé svetlo domov a symbolizuje pohodu a spoločné chvíle. Mimoriadne obľúbeným produktom je adventný kalendár s plechovkami piva, ktorý poteší pred Vianocami. Okrem toho sú k dispozícii aj špeciálne litrové fľaše s patentovým uzáverom a multibalenia s darčekmi, ako sú čiapky či krígle, ktoré dopĺňajú sviatočnú kolekciu.
Pilsner Urquell sa stal neodmysliteľnou súčasťou vianočných stolov mnohých Slovákov. Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko, hovorí, že značka pripravila špeciálne limitované balenia, aby spríjemnila sviatočné chvíle. V predajniach sa objavia aj špeciálne vianočné vystavenia, ktoré pripomínajú, že sviatočný čas je o radosti a spoločných momentoch s rodinou. Kampaň „Nemenná chuť Vianoc“ sa premieta aj do exteriérovej reklamy, ktorá vytvára atmosféru Vianoc.
Značka povzbudzuje svojich spotrebiteľov, aby vytvorili vlastné vianočné prianie. Na webovej stránke „Nemenná chuť Vianoc“ môžu napísať svoj odkaz, ktorý si môžu stiahnuť alebo zdieľať s rodinou a priateľmi. Do 21. decembra 2025 sa navyše môžu zapojiť do žrebovania o poukážky do e-shopu Pilsner Urquell. Tento krok posilňuje interakciu so zákazníkmi a umožňuje im zažiť kúzlo Vianoc aj prostredníctvom vlastnej kreativity.
Tagy
Súvisiace články

Rekonštrukcia starého rybárskeho domu v Cadaqués: Tradícia a modernita v harmónii
V katalánskej obci Cadaqués sa podarilo zrekonštruovať starý rybársky dom, ktorý sa nachádzal na pokraji zrútenia. Architektonický ateliér Bea Portabella a Jordi Pagés spojili tradičné prvky s modernými riešeniami, čím vytvorili unikátne bývanie s neopakovateľnou atmosférou.

Lily Allen šokuje: Predáva análny kolík ako USB s novým albumom
Speváčka Lily Allen opäť prekvapila svojich fanúšikov netradičným marketingovým ťahom. Pri propagácii svojho nového albumu ponúka análny kolík, ktorý slúži aj ako USB kľúč s jej piesňami.

Avatar: Oheň a popol prichádza do kín, pripravte sa na temnejší dej
Očakávané pokračovanie filmovej série Avatar, s názvom Avatar: Oheň a popol, sa dostane do slovenských kín už 18. decembra 2025. Nový diel prinesie akčné scény a prekvapivý vývoj postáv, pričom sa diváci môžu tešiť na temnejší príbeh.
