TA1.SK
Meniny má Bibiána
Šport

Olympijské hry 2028: Los Angeles mení marketingovú stratégiu

1 min čítania

Organizátori letných olympijských a paralympijských hier 2028 v Los Angeles zavádzajú novinky v oblasti komerčných názvov dejísk. Týmto krokom sa snažia zvýšiť príjmy a zabezpečiť finančnú úspešnosť podujatia.

Vypočuť si článok

Olympijské hry 2028: Los Angeles mení marketingovú stratégiu
Foto: Aktuality.sk

Organizátori letných olympijských a paralympijských hier 2028 v Los Angeles sa rozhodli uzavrieť dohody o komerčných názvoch pre jednotlivé dejiská. Doteraz Medzinárodný olympijský výbor (MOV) zakazoval používanie názvov spoločností v názvoch arén a štadiónov počas hier, avšak táto nová stratégia môže priniesť významné finančné výhody.

V piatok sa organizátori dohodli so spoločnosťou Intuit na zachovaní názvu haly, kde sa uskutočnia basketbalové zápasy. Okrem toho sa volejbalové turnaje budú konať v Honda Centre a centrum squashu bude zastrešovať spoločnosť Comcast v Universal Studios. Tieto dejiská tak môžu počas olympijských hier používať svoje existujúce názvy, čo predstavuje nový prístup k marketingu a financovaniu podujatia.

Paul Krekorian, výkonný riaditeľ významných podujatí v Los Angeles, uviedol, že organizátori majú záujem nielen o úspech hier, ale aj o ochranu záujmov daňových poplatníkov. Odhaduje sa, že organizácia hier v Los Angeles si vyžiada približne sedem miliárd amerických dolárov, pričom až 19 dočasných dejísk môže mať komerčný názov. Šéf organizačného výboru Casey Wasserman vyjadril spokojnosť s pilotným projektom, ktorý by mohol prispieť k vytvoreniu nového komerčného modelu pre olympijské hry.

Tagy

#Olympijské hry#Los Angeles 2028#marketing