TA1.SK
Meniny má Kornel
Zahraničie

Naked Attraction: Rekordná sledovanosť a vzdelaná divácka základňa

1 min čítania

Česko-slovenská verzia reality šou Naked Attraction zažíva obrovský úspech, pričom prvých päť epizód sledovalo viac ako 700 000 divákov. Zaujímavé je, že program priťahuje najmä mladých a vzdelaných ľudí s vyššími príjmami.

Vypočuť si článok

Naked Attraction: Rekordná sledovanosť a vzdelaná divácka základňa
Foto: REFRESHER

Reality šou Naked Attraction, ktorá sa vysiela na televíznej stanici ÓČKO, dosiahla neuveriteľný nárast sledovanosti. Prvých päť epizód prilákalo viac ako 700 000 divákov starších ako 18 rokov, čo predstavuje štrnásobný nárast v porovnaní s predchádzajúcimi zahraničnými edíciami. Takmer polovicu divákov tvoria mladí ľudia vo veku medzi 25 a 44 rokov, pričom pomer medzi pohlaviami je vyrovnaný, 50 na 50.

Podľa programového riaditeľa televízie, Alexandra Guha, sa napriek kritike, ktorá označuje program za zábavu pre spodinu, ukazuje, že Naked Attraction sledujú predovšetkým vzdelaní ľudia s nadštandardnou životnou úrovňou. V skupine divákov nad 25 rokov má až 23 percent vysokoškolské vzdelanie, čo predstavuje o 70 percent viac ako priemerná sledovanosť televíznych programov. Takmer štvrtina divákov patrí do socioekonomickej triedy AB, ktorá zahŕňa domácnosti s vyššími príjmami a vzdelaním, čo je o polovicu viac ako je bežné.

Televízia ÓČKO plánuje do konca roka odvysielať ešte päť nových epizód a dva zostrihy najlepších momentov z celej série. Na nasledujúci rok sú v pláne ďalšie nové diely, konkrétne desať nových epizód. Diváci sa môžu tešiť na pokračovanie a v medzičase si môžu prečítať rozhovor s moderátorkou Monikou Timkovou, ktorý prináša zaujímavé pohľady na program a jeho úspech.

Tagy

#Naked Attraction#sledovanosť#reality šou