TA1.SK
Meniny má Ivica
Slovensko

Klienti operátora Okay fón upozorňujú na neoprávnené sťahovanie peňazí

1 min čítania

Slovenskí zákazníci mobilného operátora Okay fón sa sťažujú na neoprávnené sťahovanie peňazí z ich bankových účtov. Mnohí z nich tvrdia, že im aj po zrušení služieb stále odchádzajú sumy na účet operátora.

Vypočuť si článok

Klienti operátora Okay fón upozorňujú na neoprávnené sťahovanie peňazí
Foto: TOPKY

Klienti najmladšieho mobilného operátora Okay fón sa ocitli v nepríjemnej situácii, keď si všimli, že im z bankových účtov miznú peniaze aj po tom, čo sa rozhodli zrušiť svoje služby. Mnohí z nich sa sťažujú, že automatické platby sa často nepodarí zastaviť, čo vedie k zbytočným finančným stratám.

Zákazníci upozorňujú, že aj po ukončení zmluvy im operátor naďalej sťahuje peniaze, čo vyvoláva obavy o transparentnosť a dôveryhodnosť služieb. Tieto problémy sa objavili v súvislosti s automatickým inkasom, ktorý niektorí klienti považujú za neefektívny a neprehľadný. Mnohí z nich sa pýtajú, či budú mať možnosť získať svoje peniaze späť.

Situácia vyvoláva otázky o regulácii a ochrane spotrebiteľov na slovenskom telekomunikačnom trhu. Očakáva sa, že operátor Okay fón sa bude musieť vyjadriť k týmto sťažnostiam a nájsť spôsob, ako zabezpečiť, aby sa podobné problémy v budúcnosti nevyskytovali. Klienti zostávajú v napätí a dúfajú, že sa situácia čoskoro vyrieši.

Tagy

#mobilní operátori#Okay fón#sťažnosti