TA1.SK
Meniny má Oldrich
Šport

FK Teplice: Nová identita a rekonštrukcia štadióna v horizonte

2 min čítania

Futbalový klub FK Teplice sa snaží vybudovať silnejšiu identitu a zlepšiť marketingové aktivity. V rámci série konferencií Overtime.show sa vedúci marketingu klubu Martin Kovařík podelil o plány na budúcnosť, vrátane rekonštrukcie štadióna a posilnenia vzťahov s fanúšikmi.

Vypočuť si článok

FK Teplice: Nová identita a rekonštrukcia štadióna v horizonte
Foto: Aktuality.sk

Futbalový klub FK Teplice sa nachádza na prahu významných zmien, ktoré by mohli ovplyvniť jeho budúcnosť. V rámci nedávnej konferencie Overtime.show sa Martin Kovařík, vedúci marketingového oddelenia klubu, vyjadril k potrebám a ambíciám klubu. Kovařík, ktorý v klube pôsobí už 18 rokov, zdôraznil, že marketing a rebranding sú kľúčové pre prežitie a rozvoj klubu v súčasnej konkurencii českého futbalu.

Podľa Kovaříka je dôležité, aby sa klub posúval vo všetkých oblastiach, vrátane infraštruktúry a marketingu. V súčasnosti sa v klube zamestnáva štyri osoby v marketingovom oddelení, pričom Kovařík bol dlhé roky jediným zamestnancom. V rámci zmien sa plánuje aj rekonštrukcia štadióna, ktorá zníži jeho kapacitu z 17 078 na približne 14 000 miest. Hlavným cieľom je zlepšiť komfort pre fanúšikov a pridať chýbajúce skyboxy.

Kovařík tiež naznačil, že jedným z hlavných cieľov klubu je zvýšiť návštevnosť na domácich zápasoch a posilniť komunitné aktivity. Vzhľadom na to, že mesto Teplice má len niečo vyše 50 000 obyvateľov, nie je reálne očakávať, že sa štadión zaplní na každé stretnutie. Napriek tomu sa klub snaží zlepšiť vzťahy s fanúšikmi a ponúknuť im viac ako len dobré výkony na ihrisku. Kovařík dodal, že ak sa marketingu podarí efektívne komunikovať s priaznivcami, môže to zmierniť negatívne dopady športových výkyvov na návštevnosť a lojalitu fanúšikov.

V aktuálnej sezóne sa FK Teplice nachádza na 12. mieste ligovej tabuľky a ich cieľom je vybojovať si lepšie umiestnenie, aby sa vyhli boju o záchranu. Kovařík však má aj dlhodobé ambície, pričom v horizonte ôsmich až desiatich rokov plánuje dosiahnuť účasť v pohárovej Európe. To si však vyžaduje zlepšenie infraštruktúry a splnenie prísnych podmienok UEFA. Po remíze so Spartou Praha, kde Teplice viedli 2:1, sa tím pripravuje na ďalší zápas proti Ostrave, ktorý by mohol byť kľúčový pre ich sezónne ambície.

Tagy

#FK Teplice#futbal#marketing#rekonštrukcia#fanúšikovia