Coca-Cola prichádza na Slovensko s vianočným kamiónom
Coca-Cola spustila vianočnú kampaň a na Slovensko prinesie svoj ikonický vianočný kamión. Ten navštívi tri mestá a ponúkne zábavný program a podporu pre Slovenský Červený kríž.
Vypočuť si článok

Coca-Cola odštartovala svoju tohtoročnú vianočnú kampaň s názvom „Rozozvuč čaro Vianoc“, ktorá sa zameriava na spolupatričnosť a tradičné sviatočné hodnoty. Ústredným motívom kampane je zvonček, ktorý symbolizuje dôležitosť spoločných chvíľ. Značka sa tiež rozhodla modernizovať svoju známa reklamu „Vianoce sú tu“ s využitím umelej inteligencie, čo pridáva na inovatívnosti tohto ročného posolstva.
Vianočný kamión Coca-Cola navštívi tri slovenské mestá v decembri. Bratislava privíta kamión 19. decembra, nasledujú Donovaly 20. decembra a Košice 21. decembra. Návštevníci sa môžu tešiť na sprievodný program, ikonický zvonček a možnosť podporiť Slovenský Červený kríž, keďže celý výťažok z predaja občerstvenia a suvenírov poputuje na jeho aktivity.
Kampaň sa zameriava na podporu všetkých, ktorí prispievajú k vytvoreniu sviatočnej atmosféry, od rodín po dobrovoľníkov. Coca-Cola sa snaží zlepšiť duševnú pohodu týchto ľudí, aby si mohli sviatky užiť bez zbytočného stresu. Získané prostriedky od Slovenského Červeného kríža budú použité na predvianočné aktivity pre zamestnancov. Okrem toho značka vyhlásila vianočnú spotrebiteľskú súťaž, v ktorej môžu účastníci vyhrať pobyt pre dvoch v ľadovom hoteli vo švédskej Kirune, spolu s ďalšími zaujímavými cenami.
Tagy
Súvisiace články

Paulína Pořízková: Supermodelka, ktorá oslnila aj vo veku 60 rokov
Paulína Pořízková, známa supermodelka, opäť upútala pozornosť verejnosti svojím nedávnym videom, v ktorom sa ukázala v spodnej bielizni. Aj v pokročilom veku 60 rokov dokazuje, že krása a sebadôvera nemajú vek.

Ewa Farna a jej odvážny módny experiment: Kritika a obhajoba návrhárky
Speváčka Ewa Farna sa dostala do centra pozornosti po kontroverznom módnom výbere na nedávnom podujatí. Jej outfit, ktorý kombinoval bielu oversize košeľu a korzet, vyvolal zmiešané reakcie, na ktoré reagovala aj návrhárka, ktorá stojí za jeho vznikom.

Manželka Matthijsa de Ligta otvorene o svojich ťažkostiach
Annekee de Ligtová sa vo svojom podcaste zverila s fyzickými problémami, ktorými trpela. Vďaka terapeutke našla spôsob, ako sa s nimi vyrovnať a lepšie porozumieť svojmu telu.
