CENTRAL pokračuje v modernizácii: Nové značky a prestavba Food Courtu
Obchodné centrum CENTRAL v Bratislave sa pripravuje na ďalšiu etapu modernizácie, ktorá začne v januári 2026. Po úspešnej rekonštrukcii a náraste návštevnosti sa centrum zameriava na zlepšenie komfortu a funkčnosti pre svojich návštevníkov.
Vypočuť si článok

CENTRAL sa neustále vyvíja a reaguje na meniace sa očakávania svojich zákazníkov. S cieľom posilniť nájomný mix a zlepšiť celkovú návštevnosť, centrum plánuje spustiť ďalšiu fázu rekonštrukcie, ktorá zahŕňa komplexnú prestavbu Food Courtu. Táto etapa začne v januári 2026 a má za cieľ vytvoriť moderný priestor pre stravovanie a oddych, ktorý bude spĺňať vysoké štandardy kvality.
V posledných mesiacoch sa v obchodnom centre realizovali viaceré funkčné zlepšenia, vrátane nových vnútorných prepojení a eskalátorov, ktoré uľahčujú pohyb návštevníkov. Tieto úpravy už priniesli pozitívne výsledky, keďže CENTRAL zaznamenal dvojciferný nárast návštevnosti v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Okrem toho, centrum privítalo viac ako 8 000 m² nových maloobchodných konceptov, čo posilňuje jeho atraktivitu.
Druhá fáza modernizácie sa zameriava aj na energetickú efektívnosť a dlhodobú udržateľnosť. Plánuje sa zavedenie nového orientačného systému, ktorý uľahčí návštevníkom orientáciu v centre. CENTRAL sa aj naďalej snaží o vytvorenie stabilného a vyváženého nájomného mixu, pričom medzi najvýznamnejšie nové značky patrí OVS, eObuv a diskontný reťazec Action. Týmto spôsobom si centrum udržuje silnú relevanciu pre svojich návštevníkov a neustále sa prispôsobuje vývoju maloobchodného trhu.
Tagy
Súvisiace články

Biele Vianoce na obzore: Sneženie zasiahne Slovensko
Po takmer mesiaci inverzného počasia sa Slovensko dočká zmeny. Meteorológovia predpovedajú sneženie, ktoré sa objaví najmä na severe a severovýchode krajiny.

Modernizácia dieslových vlakov: Investícia vyše 30 miliónov eur
Železničná spoločnosť Slovensko obnoví 33 dieselmotorových vlakov, čím posilní dopravu v niekoľkých regiónoch. Modernizácia prinesie vyšší komfort pre cestujúcich a predĺži životnosť týchto súprav.

Vianočné výdavky znepokojujú Slovákov: Tretina pociťuje stres
Podľa nedávneho prieskumu až tretina Slovákov zažíva úzkosť z vianočných výdavkov na darčeky. Mnohí ich dokonca vnímajú ako povinnosť, čo naznačuje, že sviatky pokoja a radosti sú pre niektorých skôr zdrojom stresu.
