Ben Cohen uvádza zmrzlinu na podporu Palestíny pod vlastnou značkou
Spoluzakladateľ Ben & Jerry's, Ben Cohen, sa rozhodol uviesť zmrzlinu s príchuťou melóna, ktorá podporuje Palestínu, pod svojou nezávislou značkou. Tento krok prišiel po spore s materskou spoločnosťou Unilever, ktorá mu bránila v jej produkcii.
Vypočuť si článok

Po dlhoročnom napätí medzi Benom Cohenom a spoločnosťou Unilever, ktorá vlastní Ben & Jerry's od roku 2000, sa spoluzakladateľ zmrzliny rozhodol pre vlastnú iniciatívu. Cohen uviedol, že Unilever zablokoval vydanie jeho melónovej zmrzliny, ktorá má slúžiť ako podpora pre Palestínu, a preto sa rozhodol vytvoriť produkt pod vlastnou značkou Ben's Best.
Cohen vo svojom videu na Instagrame uviedol: "Robím to, na čo oni nemajú" a zdôraznil, že jeho melónová zmrzlina je symbolom podpory mieru v Gaze. Vzťah medzi Cohenom a Unileverom sa vyostril aj predtým, keď Ben & Jerry's odmietli predávať svoje produkty na okupovaných územiach Izraela, čo viedlo k tomu, že Unilever predal práva na predaj v Izraeli miestnej firme.
Tento krok nie je prvý v iniciatíve Ben & Jerry's podporovať politické a environmentálne otázky. V roku 2016 Cohen založil svoju nezávislú značku, aby podporil demokratického kandidáta Bernieho Sandersa. Cohenov odchod z Ben & Jerry's je pre mnohých symbolom boja za slobodu vyjadrovania, pričom jeho kolega Jerry Greenfield nedávno oznámil svoj odchod zo spoločnosti z dôvodu obmedzení zo strany Unileveru.
Tagy
Súvisiace články

Tragédia v Amerike: Matka prišla o tri deti pri požiari
V americkej Kenoshi došlo k tragédii, keď pri požiari zahynuli tri deti matky Jourdan Feasbyovej. Namiesto vianočných osláv sa rodina musí vyrovnávať s nepredstaviteľnou stratou.

Storočná Iñaxi Lasaová: Cvičenie a zdravá strava ako recept na dlhovekosť
Iñaxi Lasaová, 101-ročná žena z Baskicka, dokazuje, že vek je len číslo. Každodenným cvičením v posilňovni a zdravou stredomorskou stravou prekonala rakovinu aj covid, čím inšpiruje mnohých svojich fanúšikov na sociálnych sieťach.

Švajčiarska diaľničná známka za 21 eur: Ošiaľ v obchodoch
V Švajčiarsku sa spustila akcia na ročnú diaľničnú známku, ktorá láka vodičov na výrazné zľavy. Diskontné reťazce ako Lidl a Aldi ponúkajú známku za atraktívne ceny, čím sa snažia prilákať zákazníkov do svojich predajní pred Vianocami.
